Wednesday, September 12, 2012

Suvi...



Enamuse oma suvest veetsin Pärnus, kas siis kodus istudes või väljas olles. Üks kahest. Minu arvates oli selle aasta suvi üsnagi igav, arvatavsti selle pärast, et ilmad ei olnud eriti kiita. Suvel käisin ma ka Kihnus, aga seal ei toimunud midagi, sest Kihnus ei toimu ju kunagi midagi lahedat. Aga hoopis selle vastand, põnevus, tekkis suguvõsa kokkutulekul. Kuna iga kahe aasta tagant peetakse see minu üsnagi rikka sugulase juures, kellel on golfiväljak, enda linnuvaatlustorn, enda sulastele ehitatud küla ja aed koos suure tiigi kus sees on vähke, karpkalu, ahvenat ja kokre.

Mina ja minu vend. Mina joon limonaadi.

Suvel käisin ma ka tihti teatris, sest mulle väga meeldib käia teatris.                                                                                     
See olen mina ja minu pere Tõstamaal teatris.

1 comment: