Wednesday, September 19, 2012

HOBIIIIIID

 TSAUKIPAUKI BLOGILUGEJAD!!!
Kuna hästi paljud mu sõbrad ja teised tüübid on tahtnud teada minu hobidest, siis ma kirjutan oma lemmikhobid siia.
Üks mu lemmikhobisid on kergejõustik. See on nii vinge ja mõnus.
Teine hobi mis mul on, on väitlemine. Ka see on sigalahe ja huvitav.
Kolmas hobi mis mul on, on joonistamine. Ka see on maruvinge ja vägev.
Aga noh, kuna inimesel ei tohi olla rohkem kui 3 hobi ( see on Eesti põhiseaduses kirjas), siis ma rohkem teile ei kirjuta.
                                                    Nendel piltidel olen mina 200m jooksmas.
Mina ennem 100m finaali.
 
Mina koos 100m eesti meistrivõistluste medaliga.
Seal taga on Kert Piirimäe, kes teeb Vabamäele kolme meetriga kuulis ära.
                                                  Mina koos enda illegaalse neljanda hobiga.
T

No comments:

Post a Comment