Thursday, November 1, 2012

Vaheaeg

Nagu ma eelmises postitues ütlesin, veetsin ma oma vaheaja alguse (ja osakese kooliveerandi lõpust) Tallinas koondiselaagris. Seal polnud väga lahe, tegime trenni koos ja harjutasime tulevasteks võistlusteks. Trennide vahepeal, vabal ajal, ma ainult magasin, kuulasin muusikat või lugesin. Raamat mida lugesin oli Ray Bradbury "Fahrenheit 451", mis räägib tulevikust, kus raamatud on keelatud ja tuletõrjujad neid põletama peavad. Pärast koondise laagrit olin ma Pärnus mõned päevad.
Raamat
Ronnie O'Sullivan
  Pärnus olles ma puhkasin ja käisin väljas. Neljapäeval ma läksin Tartusse oma vennale külla. Tekkis aga eksitus, ma arvasin, et buss tuleb kell 15.00, aga tegelikult tuli 16.15. Niisiis helistasin ma Edwardile ja me saime korraks kokku. Käisime koos poes ja ma leidsin ühed lahedad jalanõud. Siis oli juba aeg minna bussi peale ja ma läksin Tartusse. Kilingi-Nõmme juures hakkas lund sadama. Hirm tuli natukene nahka, sest bussil ei olnud arvatavasti ilmaoludega kokkulangevad rehvid. Tartus ma uurisin vennaga Tartu peal ringi ja käisime koos Snookerit mängimas. Me vaatasime ka mõned lahedad filmid, nagu Ristiisa triloogia, The Room ja Donnie Brasco. Nagu näga on viiest filmist neli maffiateemalised, paistab et meil oli lihtsalt natuke organiseeritud kuriteo tuju. Ma olin Tartus pühapäevani, ajani millal vaheaeg lõppes.

No comments:

Post a Comment